Michiel Heijmans coaching en begeleiding

  • Je krijgt het maar niet voor mekaar om je website aan te laten sluiten bij je missie
  • De vertaling van de wensen van je MT naar marketing verloopt stroef
  • Je loopt zelf vast op je website: wat moet erop en waar moet je je op focussen
  • Je website is een zooitje geworden; alles lijkt met plakband aan elkaar te hangen
  • Je managementteam snapt gewoon de ballen van online communicatie
  • Je website krijgt maar geen verkeer, om maar niet van afspraken of sales te spreken

Potverdorie, dat mag toch allemaal niet zo moeilijk zijn!? Toch wel.

Praktische coaching en begeleiding

Michiel Heijmans - coaching en begeleiding

Wat ik het allermooiste vind in mijn vak, is lampjes aan laten gaan bij mijn gesprekspartners. Door op de juiste manier naar je bedrijf te leren kijken, en dat te vertalen naar je website (en andere online communicatie), wordt het opeens veel makkelijker om je online te profileren en het juiste publiek voor jouw business aan te trekken.

“Ja, maar, Michiel, dat is logisch” is iets wat ik regelmatig hoor. Het is ook logisch. Maar we zijn met onze haast-mentaliteit zo ver van de basis af komen te staan, dat we niet meer logisch kunnen nadenken. Dat we te moeilijk denken en heel erg veel beren op de weg zien. De volzin: “Wij moeten ook nog steeds iets met onze website” is verworden tot een excuus. Als je geen reet met je website doet, zeg je gewoon dat je er nog iets mee moet. Hou eens op! Ga gewoon aan de slag; ik neem je graag aan de hand.

Omdat je al actief bezig bent met je website, ooit eens iets hebt opgezet of misschien van plan bent om een website te beginnen, hebben we een praktische casus om de coaching aan te koppelen. We hoeven niet in als/dan te gaan denken, maar gaan vooral doen en bijsturen. Dat kan morgen al.

Coachingstraject

Het maakt me niet zoveel uit of je webmaster bent of samen een managementteam vormt. Als de website een onderdeel is van jullie gesprekken, dan ben ik een goede toevoeging aan die gesprekken. Ik help je anders te denken. Ik help je je website anders te zien, je doelgroep beter te begrijpen.

Mocht je op zoek zijn naar iemand die je daarnaast helpt met Google Adwords, of juist tekstschrijven, dan kan ik putten uit een netwerk van professionele specialisten. Daar gaan we dan samen mee praten.

Op die manier kunnen wij focussen op de inhoud. Op conversie verhogende inzichten, verkregen door testen en ervaringen. Op het bepalen van de juiste structuur voor je website, de juiste secties, landingspagina’s, sfeer en vindbaarheid. Dat klinkt moeilijker dan het is.

Want laten we eerlijk zijn: alles wat we nodig hebben voor een betere website zit al in je hoofd. Het moet er alleen nog uit. Als jouw coach help ik je graag die kennis beter in te zetten voor je website!

Keertje over sparren?

Dat kan natuurlijk. Laten we in dat geval gewoon snel een vrijblijvend intakegesprek voeren. Dat kan online, maar ik kom nog liever bij je langs. Dan zie ik niet alleen jouw gezicht via een schermpje, maar kan ik ook de sfeer van je bedrijf proeven. De sfeer die jouw website straks ook uit gaat stralen!